Inovativna pojavnost Aquafresha na Fashion Weeku Aquafresh

Fashion Week je tokrat nastal pod generalnim pokroviteljstvom vsem dobro poznane blagovne znamke Aquafresh, katere izdelki so od letos naprej na voljo v novi podobi.

Aktivnosti blagovne znamke smo smiselno prepletli z dogajanjem okoli tradicionalno odmevnega dogodka Fashion Week ter javnosti predstavljali novega pokrovitelja. Začeli smo z imenom Fashion Week Aquafresh, nadaljevali z nagradno igro, v kateri je vstopnice preko Facebook aplikacije podarjal Aquafresh.

Na samem dogodku je bil Aquafresh prisoten na različne načine:

hostesezaodrje

Kreativni koncept aktivnosti so bili tematski dnevi v barvah Aquafresha: rdeča, bela, modra. (#redday, #whiteday, #blueday): sprednja stran vstopnice obarvana v barvo dneva, darilne vrečke na sedežih v dvorani v barvi dneva, značke (badgi) v barvi dneva, poziv obiskovalcem, naj se držijo 'dress codea' barve dneva, sledilci doma, ki so se držali barve dneva.

Hostese Aquafresha so iskale tiste obiskovalce, ki so na sebi imeli nekaj v barvi dneva in jih fotografirale. Poziv k 'dress codu' se je izkazal za zelo uspešnega: v ponedeljek so hostese posnele 184 fotografij obiskovalcev, ki so na sebi imeli nekaj rdečega, v torek 275 fotografij tistih, ki so imeli nekaj belega in v sredo 216 fotografij obiskovalcev, ki so svojo podobo dopolnili z mordo barvo. Za orientaciji služi podatek, da je Fashion Week Aquafresh vsak dan obiskalo približno 500 ljudi. 

vstopnicedvorana

značkawhitedayblueday