AML je ponosni pokrovitelj olimpijske reprezentance Slovenije

Med 7. in 23. februarjem 2014 bodo v Sočiju (Rusija) potekale zimske olimpijske igre, na katere odhaja tudi več kot 60 slovenskih športnikov. Po nekaterih napovedih bi lahko Slovenija na teh olimpijskih igrah dobila največ medalj do sedaj.

Dogajanje pred in med olimpijskimi igrami bo doživelo veliko pozornost številnih medijev in veseli nas, da bomo kot pokrovitelj olimpijske reprezentance Slovenije imeli dostop do ekskluzivnih vsebin. V kategoriji lifestyle revij bomo edini v Sloveniji.

Vsebine bomo ažurno spremljali na spletnem mestu aktivni.si. Napovedi tekem, rezultati in drugo, povezano z dogajanjem v Sočiju, bo moč spremljati na spletnem mestu aktivni.si. Na tem spletnem mestu bomo tudi vzpostavili rubriko Soči 2014, v kateri bomo naše najboljše športnike predstavljali s človeške strani: kako živijo, kako trenirajo, po čem hrepenijo, čemu se odpovedujejo, česa si želijo. Posebni sodelavec Dnevnika olimpijcev bo deskar Žan Košir, ki bo poleg rednih tedenskih objav pisal tudi nasvete, ki jih bomo objavljali kot poseben del Dnevnika olimpijcev ter v tiskanih medijih (Playboy, Lisa, Story).

logoOlimpijske igre so v medijih večinoma predstavljene pričakovano in tradicionalno: napovedi, rezultati, poročila tekem, izjave športnikov. AML kot medij, ki izdaja pretežno lifestyle revije z močno podporo sestrskih spletnih mest, se bo naloge lotil drugače: vsebine bo predstavljal berljivo, človeško, osebno, zabavno, zanimivo. Vsebina bo bralcem predstavljena na način, ki ga pričakujejo, ki ni suhoparen in bo enakovreden del vsebine posameznega medija.

Na enak način bodo predstavljeni in pozicionirani tudi oglaševalci ter njihovi produkti in storitve: kot del vsebine, preko oglasov, zgodb, reportaž in advertorialov bo olimpijska vsebina enotna in opazna ter zanimiva za bralce.

Bralci lifestyle revij in drugih medijev AML bodo edini v Slovenji imeli dostop do te vsebine, oglaševalci, ki bodo svoje blagovne znamke pozicionirali med te vsebine, pa se bodo kontinuirano predstavljali novi ciljni publiki ter se ekskluzivno pozicionirali ob zaupanja vredno blagovno znamko in vsem dobro poznanih pet krogov ter k najboljšim športnikom v državi.