Ajda Hovnik Plešej nova direktorica digitalnih medijev založbe Adria Media Ljubljana

Ajda Hovnik Plešej nova direktorica digitalnih medijev založbe Adria Media Ljubljana (foto: Petra Cvelbar) Petra Cvelbar

S februarjem 2020 funkcijo direktorice digitalnih medijev v založbi Adria Media Ljubljana prevzema Ajda Hovnik Plešej. Skrbela bo za razvoj obstoječih in novih blagovnih znamk in digitalnih projektov v Adria Medii, ki se že zdaj uvršča med največje in najpomembnejše digitalne založbe v Sloveniji.

Ajda Hovnik Plešej se je založbi Adria Media Ljubljana pridružila pred petimi leti. V tem času je sodelovala s spletnima uredništvoma elle.si in cosmopolitan.si, kjer je kmalu prevzela vlogo odgovorne urednice.

Zadnje leto je Ajda Hovnik Plešej zelo uspešno vodila združeni uredništvi tiskane in spletne edicije Cosmopolitan, vodilne blagovne znamke na področju ženskih lifestyle medijev.

Kot pravi, se izjemno dobro zaveda izzivov v medijskem svetu, kjer želi Adria Media ohraniti svojo prepoznavnost in še utrditi svoj položaj na trgu. Zato njihov fokus ostajajo odlične zgodbe ter odmevni in kreativni projekti, kot je na primer pred kratkim ustanovljeni informativno-mnenjski portal Metropolitan.si.

 

Ajda Hovnik Plešej, nova direktorica digitalnih medijev Adria Media Ljubljana:

»Novo leto mi je tokrat prineslo nove izzive. Vesela, hvaležna in počaščena sem, da mi je vodstvo zaupalo tako odgovorno nalogo ravno v času, ko je podjetje Adria Media Ljubljana odprlo novo poglavje na digitalnem področju. V času, ko so lahko vsebine vedno bolj puhle in nepreverjene, se bom z ekipo še toliko bolj osredotočala na bolj kakovostne, relevantne in kreativne digitalne vsebine in projekte. Pri svojem delu bom vedno imela v mislih integriteto, zaupanje in interes naših bralcev in oglaševalcev.«